باربد نیرو صنعت نماینده رسمی برند ایرانی پرتو خازن

شرکت پرتو خازن در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد و در حال حاضر انواع مختلف خازن‌های اصلاح ضریب قدرت، موتوری، روشنایی، بانک‌های خازنی ثابت و اتوماتیک را به بازار عرضه می‌کند. شرکت پرتو خازن باتوجه به دارا بودن تکنولوژی ساخت خازن و اینکه تحت لیسانس هیچ شرکتی نیست و همچنین با در نظر گرفتن قیمت و تنوع تولیدات،در بازار خازن ایران تعیین کننده و جزو نفرات اول یا دوم می باشد. طی چند سال گذشته، این شرکت به شکل چشم گیری توسعه پیدا کرده و همواره روند رو به رشدی را از خود نشان داده است.

سال‌ها انباشتگی تجربه به همراه منابع مادی و انسانی متنوع و کارآمد و توفیق در دستیابی به اهداف توسعه در زمینه تنوع و کیفیت محصول موجب گردیده تا شرکت پرتو خازن به بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده خازن PKC و تنها تولیدکننده فیلم متالایز (ماده اولیه خازن) در خاورمیانه تبدیل شود. این شرکت بخش عمده‌ای از محصولات تولیدی خود را در بازارهای جهانی نیز عرضه می کند.

باربد نیرو صنعت نماینده رسمی برند پرتو خازن PKC به عنوان تامین کننده فعال در حوزه تجهیزات برقی شناخته می‌شود که تامین انواع تجهیزات تابلو برق و اتوماسیون صنعتی را بر عهده دارد. محصولات PKC در فروشگاه آنلاین پدیده الکتریک گروپ متعلق به شرکت باربد نیرو صنعت موجود می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات می توانید از طریق شماره های تماس با ما و یا بصورت مستقیم چت واتس اپ، با کارشناسان فروش در تماس باشید.

شرکت مهندسی بازرگانی باربد نیرو صنعت، تامین کننده و تولید کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی، مشاور و مجری انواع پروژه های صنعت برق

اسکرول به بالا